czwartek, 6 sierpnia 2015

Wyniki Candy i niespodzianka

Witajcie :)

Na początku chciałam bardzo gorąco podziękować wszystkim
dziewczynom, które wzięły udział w rozdawajce.
Na początku bałam się,
że nikt nie będzie chciał się zgłosić.
Bardzo się cieszę, że moje obawy okazały się bezpodstawne :D
Nagrodą była Zawieszka - ażurek:

Link do posta z zawieszką : 
oraz nagroda niespodzianka :)

W Candy udział wzięło 19 osób, oto ich lista:
( podlinkowane do blogów - jeśli są )
  1. Nadia
  2. sylwia s
  3. Zdzisława Imianowska
  4. Sadi
  5. Jasmine Vise
  6. Katarzyna Dziura
  7. Sylwia Bomba
  8. Niesforne nitki
  9. Grażyna Wieczorek
  10. Anna Adamus
  11. Kasia
  12. Sandi Cullen
  13. Majalena
  14. Wyplatanki
  15. Sutasz Agi
  16. Klaudia M
  17. Anko
  18. nika
  19. MD10220
Postanowiłam zrobić tradycyjne losowanie.
Oto lista wszystkich, celowo już trochę przemieszana, nie w kolejności zapisów :


Przygotowanie losów:

"Sierotką" została moja córcia ;)
Mieszamy, mieszamy :





I losujemy:







TADAM
Zwyciężczynią zostaje :




Niesfone nitki

Gratuluję :)

A teraz niespodzianka - postanowiłam wylosować drugą osobę,
która otrzyma nagrodę pocieszenia :)

Nagrodę pocieszenia wygrywa:


Majalena

Gratuluję :)

Zwyciężczynie proszę o podanie adresu do wysyłki nagród na e-mail:
asieta12@gmail.com

Jako, że nagroda niespodzianka oraz nagroda pocieszenia
zostaną wykonane przeze mnie dla konkretnych osób,
przesyłki wyślę dopiero w przyszłym tygodniu.

Zdjęcia dodatkowych nagród opublikuję dopiero, gdy będę pewna że przesyłki
dotarły do adresatek,
żeby naprawdę miały niespodziankę :)


Jeszcze raz dziękuję wszystkim za chęć zabawy
i zapraszam do odwiedzania bloga, niedługo pewnie 
znowu coś zorganizuję :)

Pozdrawiam serdecznie :)

10 komentarzy:

  1. Gratuluję zwycięzcom. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ale się cieszę! Nigdy nie miałam szczęścia do tego typu zabaw i wreszcie się udało :) Ażurek jest piękny na zdjęciu, a w rzeczywistości pewnie jeszcze piękniejszy, a niespodzianki uwielbiam więc nie mogę się doczekać :) Pozdrawiam i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę! Pozdrawiam serdecznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany.. niespodzianka!!! Super bardzo dziękuję! juz się nie moge doczekać. Bardzo dziękuję jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za miłą zabawę, zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna zawieszka. Gratuluję zwyciężczyni.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń